http://www.parkplaceltd.com/used-cars/d ... 95/C574393
Bon, extérieurement, c'est sobre. Remarquez les jantes sur mesure pour rappeler le style des enjoliveurs d'époque. Apparemment, 700.000$ ont été engloutis dans ce resto-mod.
Y a bien 8 carbus ??
Under the hood, the professionally built 392 Cubic-Inch Hemi powerplant is fed by fuel injection via a Retrotek induction system through 8 Stromberg clones, with a Weiand Drag Star manifold, all kept cool by a custom aluminum radiator by Be Cool. The front suspension is tight with a custom engineered and machined, performance-tu
The working stock radio belies the hidden sound system, and there are multiple hidden "bootlegger" compartments installed. The original dash has been immaculately restored and the push-button automatic console controls a Retrotek electronic shifter. All modern equipment is hidden under seats or in the trunk, keeping the essential '50's style intact.
phil64 a écrit:D'après le texte ce sont des clones de carbu, pour faire "impression" ... Système d'injection donc. J'ai vu aussi que la commande de la boîte est dans un "boitier caché" (entre les sièges Avant ?)
phil64 a écrit:En plus sur une Imperial 57 LeBaron sedan c'est encore plus incompréhensible. Car à 145 K personne n'achètera un modèle sans histoire, sans demande, bref sans intérêt.
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